I Know Who Holds Tomorrow

請連結至~ http://www.youtube.com/watch?v=PWKZVbG9egQ&feature=player_embedded

 



我知誰掌管明天





第一節


我不知明日將如何,每時刻安然渡過;
I don't know about tomorrow,I just live from day to day.


我不求明天的陽光,因明天或轉隱暗;
I don't borrow from it's sunshine,For it's skies may turn to gray.


我不為將來而憂慮,因我知主所應許;
I don't worry o'er the future,For I know what Jesus said,


今天我必與主同行,祂深知前途光景。
And today I'll walk beside Him,For He knows what is ahead.


副歌
許多事明天將臨到,許多事難以明瞭;
Many things about tomorrow,I don't seem to understand;


但我知主掌握明天,祂必要領我向前。
But I know Who holds tomorrow,And I know Who holds my hand.


 


第二節
我不知明日將如何,或遭遇貧苦飢餓;
I don't know about tomorrow,It may bring me poverty;


那看顧麻雀的恩主,必隨我時刻看顧;
But the One Who feeds the sparrow,Is the One Who stands by me.


我前程雖經歷水火,或快樂或有災禍;
And the path that be my portion,May be through the flame or flood,


但我主引導我路途,祂寶血將我塗抹。
But His presence goes before me,And I'm covered with His blood.


副歌
許多事明天將臨到,許多事難以明瞭;
Many things about tomorrow,I don't seem to understand;


但我知主掌握明天,祂必要領我向前。
But I know Who holds tomorrow,And I know Who holds my hand.


 

     今 天 神 透 過 這 首 詩 歌 , 感 動 了 千 萬 人 。 令 人 在 吟 頌 之 時 內 心 油 然 引 生 盼 望。 是 的 ! 人 生 路 上 有 許 多 艱 難 及 苦 楚 , 只 有 仰 望 神, 才 能 在 看 不 見 陽 光 的 時 刻,確 信 一 切 都 有 神 的 美 意, 祂 是 我 明 天 的 掌 權 者 ,只 要 仰 望 神, 我 就 能 欣 然 歡 呼 讚 美 , 面 對 人 生 各 種 挑 戰 。




 


"我知誰掌管明天" 作者及典故



 




 




arrow
arrow
    全站熱搜

    SS 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()